Zasady użytkowania przekazanych skanerów

Trzy osoby przy biurko. Dwie z nich podają sobie ręce nad stołem.

W związku z możliwością uzyskania skanera, prezentujemy wybrane zagadnienia dotyczące użytkowania i serwisowania urządzeń.

Zgodnie z par. 3 pkt. 6 umowy "Biorący zobowiązuje się w szczególności do:

  1. używania otrzymanego sprzętu zgodnie z podręcznikiem użytkownika (instrukcją obsługi), otrzymaną wraz ze sprzętem lub dostępną na stronie internetowej producenta,
  2. przestrzegania legalności oprogramowania,
  3. zgodnej z przeznaczeniem eksploatacji i obsługi sprzętu,
  4. utrzymania otrzymanego sprzętu w należytym stanie technicznym oraz ponoszenia kosztów ich eksploatacji (np. energia elektryczna) oraz ponoszenia kosztów zwykłego używania rzeczy,
  5. przypadku zniszczenia, uszkodzenia lub zaginięcia sprzętu, z przyczyn leżących po stronie Biorącego zobowiązuje się on do pokrycia szkody w pełnej wysokości,
  6. niewykonywania czynności, naruszających prawa autorskie twórców lub dystrybutorów oprogramowania i innych danych,
  7. niedokonywania zmian w konfiguracji zainstalowanego fabrycznie oprogramowania,
  8. niezbywania otrzymanego sprzętu,
  9. zabezpieczenia sprzętu przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem,
  10. udostępnienia sprzętu na żądanie Przekazującego w celu jego serwisowania oraz przeprowadzenia kontroli, w każdym czasie (w dni robocze w godzinach pracy Biorącego)."

Ponadto zabrania się samowolnego naprawiania przekazanego sprzętu.
Każdą usterkę w pracy skanera Kodak należy zgłosić na adres mailowy dostawcy sprzętu public@komputronik-biznes.pl lub pod telefonem 606 148 175 w godzinach 8.00 - 16.00, w dni robocze.

Dokumenty do pobrania:

Zobacz też powiązany artykuł: Jak uzyskać skaner dla Instytucji?