Jak uzyskać skaner dla Instytucji?

W związku z przystąpieniem jednostki samorządu terytorialnego do Systemu SOW, oferujemy możliwość bezpłatnego przekazania nowoczesnego skanera do obsługi wprowadzanych wniosków. Urządzenie będzie można wykorzystywać przez 5 lat z możliwością uzyskania go na własność po tym czasie.
Poniżej prezentujemy - krok po kroku - procedurę uzyskania skanera:
- pobranie przez jednostkę samorządu terytorialnego ze strony internetowej dokumentu "umowa przekazania skanera",
- podpisanie umowy przez upoważnionego przedstawiciela jednostki samorządu terytorialnego,
- przesłanie skanu dokumentu na adres sow@pfron.org.pl,
- przesłanie dokumentu w dwóch egzemplarzach pocztą na adres siedziby PFRON w Warszawie lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP.
Uwaga: warunkiem otrzymania skanera jest przystąpienie jednostki do Systemu SOW.
W przypadku pytań dotyczących przystąpienia jednostek JST do Systemu SOW, zapraszamy do kontaktu!
Dokumenty do pobrania
- Umowa przekazania skanera
- Umowa przekazania skanera - skan dokumentu
- Warunki ubezpieczenia sprzętu elektronicznego
- Instrukcja obsługi
Zobacz też powiązany artykuł: Zasady użytkowania przekazanych skanerów