Przywrócenie Wnioskodawcy terminu na złożenie wniosku

W związku ze zbliżającym się terminem zakończenia naboru w Module II Pilotażowego programu „Aktywny samorząd” uprzejmie informujemy, jak w Systemie SOW wygląda procedura przywrócenia terminu:
Przywrócenie terminu:
1. Jeśli nabór w Systemie nadal jest aktywny:
- Logujemy się jako Administrator lokalny,
- Wybieramy zakładkę „Rejestry” a następnie „Nabory – obszar dofinansowania”,
- Wybieramy edycję naboru – ikona „białego ołówka na niebieskim tle”,
- Zmieniamy „datę zakończenia” naboru na datę przyszłą, np. 31.10.2019 w zakładce „Dane podstawowe”,
- Dodajemy załącznik „Prośba o przywrócenie terminu na złożenie wniosku” w zakładce „Załączniki i oświadczenia”.
2. Jeśli nabór w Systemie został już zakończony:
- Logujemy się jako Administrator lokalny,
- Wybieramy zakładkę „Rejestry” a następnie „Nabory – obszar dofinansowania”,
- Wybieramy edycję naboru – ikona „białego ołówka na niebieskim tle”,
- Zmieniamy „datę zakończenia” naboru na datę przyszłą, np. 31.10.2019 w zakładce „Dane podstawowe”,
- Zmieniamy „Status” naboru na „Aktywny” w zakładce „Dane podstawowe”,
- Dodajemy załącznik „Prośba o przywrócenie terminu na złożenie wniosku” w zakładce „Załączniki i oświadczenia”.