Zmiany w procesie rejestracji wniosków

Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniu 29 marca 2024 r. zostanie zaktualizowany proces funkcjonalności w Systemie SOW, dotyczący rejestracji wniosków papierowych przez Realizatorów. Funkcjonalność umożliwi rejestrację wniosków:
- z możliwością edycji błędów literowych
- z brakującymi danymi
Ważną cechą nowej funkcjonalności będzie to, że rejestrowanie nowego wniosku przez Realizatora nie spowoduje konieczności przenoszenia Realizatora do modułu Wnioskodawcy. Ponadto, Realizator rozszerzony i podstawowy przypisany do sprawy będzie miał możliwość zmiany daty i godziny złożenia wniosku podanej podczas jego rejestrowania. Aktualizacja daty będzie dostępna nawet, gdy dany wniosek będzie w statusie:
- złożony papierowo
- do poprawy papierowy
Dla użytkowników, którzy chcieliby przetestować nową funkcjonalność i zapoznać się z nią bliżej, udostępnimy zaktualizowaną wersję demo Systemu. Wkrótce poinformujemy Państwa o tym w o odrębnej wiadomości systemowej.
Tworząc System SOW staramy się aby aktualizowane funkcjonalności były dla Użytkowników jak najbardziej użyteczne i przyjazne. Cały czas pracujemy nad rozwojem Systemu, dodawaniem nowych funkcji, modyfikowaniem istniejących w celu poprawny ich użyteczności.
W razie pytań lub uwag pozostajemy do dyspozycji pod adresem sow@pfron.org.pl
Życzymy owocnej pracy z Systemem SOW.
Zespół SOW