Zmiany w procesie rejestracji wniosków

Na zdjęciu osoba czyta dokument

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniu 29 marca 2024 r. zostanie zaktualizowany proces funkcjonalności w Systemie SOW, dotyczący rejestracji wniosków papierowych przez Realizatorów. Funkcjonalność umożliwi rejestrację wniosków:

  • z możliwością edycji błędów literowych
  • z brakującymi danymi

Ważną cechą nowej funkcjonalności będzie to, że rejestrowanie nowego wniosku przez Realizatora nie spowoduje konieczności przenoszenia Realizatora do modułu Wnioskodawcy. Ponadto, Realizator rozszerzony i podstawowy przypisany do sprawy będzie miał możliwość zmiany daty i godziny złożenia wniosku podanej podczas jego rejestrowania. Aktualizacja daty będzie dostępna nawet, gdy dany wniosek będzie w statusie:

  • złożony papierowo
  • do poprawy papierowy

Dla użytkowników, którzy chcieliby przetestować nową funkcjonalność i zapoznać się z nią bliżej, udostępnimy zaktualizowaną wersję demo Systemu. Wkrótce poinformujemy Państwa o tym w o odrębnej wiadomości systemowej.

Tworząc System SOW staramy się aby aktualizowane funkcjonalności były dla Użytkowników jak najbardziej użyteczne i przyjazne. Cały czas pracujemy nad rozwojem Systemu, dodawaniem nowych funkcji, modyfikowaniem istniejących w celu poprawny ich użyteczności.

W razie pytań lub uwag pozostajemy do dyspozycji pod adresem sow@pfron.org.pl

 

Życzymy owocnej pracy z Systemem SOW.

Zespół SOW