Pytania dotyczące obsługi Systemu SOW

Drogi Wnioskodawco,
pamiętaj, że w każdej chwili możesz się zwrócić do nas z problemami dotyczącymi obsługi Systemu SOW. System SOW ma dedykowaną bezpłatną infolinię (800 889 777) działającą w dni robocze w godzinach 9.00-17.00
Infolinia jest narzędziem wspierającym::
· Wnioskodawców i/lub pełnomocników Wnioskodawców;
· Realizatorów/przedstawicieli JST.
Pracownicy Infolinii odpowiadają na pytania, które dotyczą:
· Nawigacji w Systemie SOW;
· Wprowadzania danych w pola formularza wniosku;
· Wypełniania pól formularza wniosku (w zakresie podstawowej wiedzy merytorycznej wynikającej z przepisów prawa i ogólnych uregulowań);
· Problemów technicznych w działaniu aplikacji.
Możesz także odszukać nasz kanał na YT wpisując w wyszukiwarkę „System Obsługi Wsparcia”. Z filmów na YT dowiesz się jak zalogować się do systemu, jak w łatwy sposób złożyć wniosek itp. Chcesz obejrzeć wszystkie filmy przeznaczone dla Wnioskodawców? link: (Kliknij tutaj)